Zarejestrowanych: 3571
Komentarze: 2395
Postów w Shoutboxie: 19521
Postów na Forach: 17991
Fotografie w Galerii: 154
Nie bądź bierny, dołącz do naszej społeczności! Zarejestruj się!
Ventrilo by 4Game
4Game na Naszej - Klasie
Najnowsze tematy
Najaktywniejsi
Uwaga cheater
Dane do Ventrilo:
IP - vt.4game.pl
Port - 3787
Pobierz Ventrilo


Wszystkie kanały są darmowe, a żeby taki otrzymać napisz na forum.

4Game Team na NK ! Dołącz do Nas ! PROFIL
Na miejscu 1 jest:
~Freszu (2758 pkt.)

2) ~Letho (2141 pkt.)
3) ~GTS (2127 pkt.)
4) ~osolony (1930 pkt.)
5) ~Witus (1826 pkt.)
6) ~weejet99 (1589 pkt.)
zobacz więcej

Wychodzimy na przeciw oszustom, którzy psują Nam radość z gry, jaką jest Counter Strike: Source. Tworzymy dla Was bazę "naszych" cheaterów, a konkretnie graczy złapanych na naszych serwerach.

zobacz więcej
Losowa fotografia
Ankieta
Rozpoczęta: 08/12/2011 16:43

Koniec 4Game Team... Czego będzie brakować?

Gry na Naszych serwerach...
Gry na Naszych serwerach...
24% [20 Głosów]

Meczów 10on10
Meczów 10on10
7% [6 Głosów]

Smaka ;p
Smaka ;p
5% [4 Głosów]

Zajebistej atmosfery
Zajebistej atmosfery
32% [27 Głosów]

Niczego, dobrze, że się skończyło ^^
Niczego, dobrze, że się skończyło ^^
13% [11 Głosów]

PGG
PGG
19% [16 Głosów]


[Głosów: 84]

Archiwum Ankiet
Główny sponsor
Tam Nas znajdziesz!
Kliknij na Pajacyka !
Pożegnania czas...
4Game"Trzeba wiedzieć kiedy ze sceny zejść..." - słowa znanej piosenki Polskiego wykonawcy, mają dziś wielkie znaczenie. Kończymy dziś swoją drogę.

4Game Team to organizacja, która od 2008r aktywnie działała na scenie Counter Strike: Source. W chwili obecnej z powodu braku czasu jak i chęci "dalszego istnienia", zostaliśmy zmuszeni do zakończenia przygody z CS:S. Przez te 4 wspaniałe lata...

...wzlotów i upadków - bo nie zawsze było tak kolorowo jakby się chciało - przewinęło się przez Naszą organizację wielu wspaniałych ludzi o których zapomnieć nie wypada. Jest Was zbyt wielu aby wymieniać tutaj wszystkich. Ten kto był, ten wie, że to o nim mowa. Dziękujemy Wam wszystkim za wspólnie spędzony i poświęcony czas, często kosztem najbliższych i znajomych. Bez Was nie miałoby to sensu, gdyby nie Wy to w latach świetności, gdzie serwery były od dnia do nocy oblegane przez graczy, nie miałby kto tego wszystkiego ogarniać.


4Game Team, to także NoLife Team- zapoczątkowaliśmy zupełnie nową formę zabawy, rozgrywki i rywalizacji. Wyzywaliśmy do po pojedynków 10on10, każdą serwerownie w Polsce. Dzięki chęci wygranej i determinacji wygrywaliśmy kolejno spotkania z najlepszymi serwerowniami w Polsce, zyskując dzięki temu szacunek wśród graczy. Gra z tagiem NoLife Team nabierała wtedy większego znaczenia. Oczywiście "bycie lepszym", nie zawsze przynosiło pozytywne efekty. Zyskaliśmy przez to również sporo wrogów, którzy na każdym kroku dawali Nam o sobie znać - darmowe bany na serwerach, obrażanie Nas czy też zbędne kłótnie, które nigdy do niczego dobrego nie doprowadziły. Odchodząc, nie mamy nikomu niczego za złe, do nikogo nie mamy pretensji, zostaje tylko wielki szacunek dla Was.


Na koniec chciałbym osobiście podziękować ludziom, dzięki którym mogłem tutaj w ogóle być i tworzyć to przez ten czas. PRO, za przyjęcie mnie 4 lata temu do teamu, gdy grałem jeszcze na NS. Havoc, za dobrą zabawe, mixy czasami do rana. Seals(Sławek), za zrozumienie - z nim możecie gadać o wszystkim zawsze i wszędzie. DBoss, za wsparcie techniczne - bez niego nie mielibyśmy tak dobrze wyglądającej strony. Badzi, za wspólną grę na wysokim poziomie. Earth, Juyzys... przepraszam, że czasem byłem chujowy dla Was. Xsi, <3

Sandra, Natalia i inne dziewczyny, których tutaj nie wymieniłem - dziękuję Wam za czas poświęcony Nam, za wspólną zabawę i za "kolor", który nadawałyście ekipie 4Game Team.

-----

Specjalne podziękowania dla firmy 4Game.pl, która od samego początku była z Nami i sponsorowała Nasze serwery.

-----

A na koniec trochę historii. Tak zmieniały się szablony naszej strony na przestrzeni czasu:

smak dnia grudzień 07 2011 22:09:53
37 Komentarzy · 2129 Czytań · Drukuj
Komentarze
Pietnastak dnia grudzień 07 2011 23:01:57
Bardzo Dziekuje za to ze mogłem z wami byc i waz wszystkich poznac napewno juz nie spotakm takich ludzi jak tu poznalem. Dziekuje za wspólna gre happy Wszystko sie Konczy ale napewno sobie jeszcze razem pogramy happy
PRO dnia grudzień 07 2011 23:03:44
coś się kończy dzięki wszystkim
Pietnastak dnia grudzień 07 2011 23:06:00
Mam nadzieje ze strona zostaje.
osolony dnia grudzień 07 2011 23:13:35
Nie gralem juz od dawna, ale dzieki wszystkim znanym i tym troche mniej za mile spedzony czas podczas grania wink Wszystko ma swoj poczatek i koniec. Pietnastak z tego co wiem to strona tez zostaje wylaczona wiec kicha sad
Seals dnia grudzień 08 2011 08:04:43
Strona pozostanie - mysle ze na dosc spory czas ( szczegolnie jesli bede mial cos do powiedzenia na ten temat razz )
ZaQu dnia grudzień 08 2011 09:33:49
bye
Letho dnia grudzień 08 2011 10:18:04
Dzięki Wam wszystkim: administracji, graczom, znajomym, za ponad dwa lata świetnej zabawy, chociaż prawie wgl już nie gram, zawsze pozostaje ten sentyment do Washappy
Tak sobie teraz myślę, że oprócz 4G TEAMU, to z tej starej ekipy sprzed dwóch lat, to pozostali już tylko nieliczni, ale wiadomo, że na wszystko kiedyś przychodzi czashappy
pozdrawiam
demolka dnia grudzień 08 2011 10:18:55
Niby jestem z Wami jedynie rok ale i tak wielkie dzięki za gre.
Holibus dnia grudzień 08 2011 10:49:05
Tak Jak demolka grałem na tym serwerze nie długi czas aczkolwiek dziękuję również za tę chwilę spędzonych z wami chwil w grze wink
PATROL dnia grudzień 08 2011 11:50:30
Kurde no szkoda ale coz bywa niestety...sad Mam nadzieje ze jakos moze kiedys sie wszyscy spotkamy i Napijemy sie hehe;D
Koksik dnia grudzień 08 2011 14:33:07
Aż łza w oku się kręci.. ;( Tyle wspólnych godzin spędzonych z wami w grze, na żadnym innym serwerze się tak nie bawiłem jak tu. Pozdrawiam całą ekipę serwera i dziękuje za wspólny spędzony czas. Czym by był też serwer bez graczy więc wam też dziękuje i liczę że kiedyś jeszcze się spotkamy bye
wiewiek dnia grudzień 08 2011 14:43:31
kiedy zostanie wyłączona stronka?
DBoss dnia grudzień 08 2011 16:12:36
Raczej nieprędko.
Mangusta89 dnia grudzień 08 2011 16:44:16
No niestety tak już w życiu bywa, że są rzeczy ważne i ważniejsze wink Dzieki za miło spędzony czas na serwerze oraz za rozmowy po za serwerem. Generalnie pewnie będzie mi brakować tych pogawędek. Już pewnie takiego 2 zgranego, ogarniętego i pełnego życzliwości klanu jak na razie się nie znajdzie. Wiele można było się od Was nauczyć. Jeszcze raz dziękuje i pozdrawiam. Życzę wielu sukcesów w życiu prywatnym.happy
k a r c z e k dnia grudzień 08 2011 16:54:52
Dzięki za wszystko, dzięki że ponad pół roku mogłem tu być adminem. happy
na pewno nie raz się jeszcze spotkamy gdzieś na serwie i pogadamy happy
jeszcze raz dziękuje happy
Srokokoko dnia grudzień 08 2011 19:04:56
HAHAHAHAhilarious DOBRZE WAM TAK. W KOŃCU KOŃCZYCIE TO GÓWNOlollollollollol
smak dnia grudzień 08 2011 19:11:37
omg, nawet teraz znalazł się odważny, który rejestruje się pod fejk nickiem tylko po to, by dojebać słit komentarz.

Na serwerze trzeba było być takim mądrym, pa.
St4rScre4m dnia grudzień 08 2011 22:26:03
fajnie się grało happy ale jest jeszcze to realne życie to z jedną rundą sad
Freszu dnia grudzień 08 2011 22:40:36
było bardzo miło szkoda ze tak to sie konczy
CzB dnia grudzień 08 2011 23:42:30
coś się kończy, coś się zaczyna, będę tęsknił....embarrassed
demolka dnia grudzień 09 2011 08:54:08
aż mi się oczy pocą, jeszcze akurat słucham Someone like... Adele czy jakoś tak..
Swbar dnia grudzień 09 2011 09:39:47
och nie placzcie jeszcze was zdaze pocisnac :<
wiewiek dnia grudzień 09 2011 13:49:49
oj przesadzasz swbar biggrin

BTW. ten 'srokokoko' to pewnie z tych adolfów xD oni jeszcze nie dorośli razz
kacperrowek dnia grudzień 09 2011 14:39:42
Ja również dziękuje za te 3 mies i więcej grania na waszych serwerach ! będe tęsknił ! flowerbye
DANTE dnia grudzień 09 2011 18:03:19
sadsadsad!
natalia dnia grudzień 09 2011 23:20:18
bardzo bardzo szkoda ;(( ale cóż.. 'dorosłość' i trzeba odłożyć przyjemności na drugi plan.
Jednak będzie mi brakować tego wszystkiego na co tak dużo osób przez tak długi czas pracowało sad sad
Kto wie możne kiedyś jak będziemy starzy zrobimy reaktywacje ? ;p na emeryturze bedziemy miec duzo czasu na gre ;d haha

a tym czasem bede tęsknic bye in love

dobrze gdyby chociaz strona zostala real sad
Badzi dnia grudzień 10 2011 14:49:00
Nie ma co płakać, powinniście się cieszyć, że już nie będziecie umierać od moich celnych strzałów ;p. Skoro strona nie zostanie wyłączona to tak naprawdę nic się nie zmieni, poza tym, że serwer gg został wyłączony(to chyba jedyna strata) bo na ffa i tak nikt nie grał itp. Więc "prawie" wszystko jest tak jak było bo 4game zastygł już dawno temu ;D
Metal71 dnia grudzień 11 2011 13:30:26
kurde dziwnie się czyta coś takiego , niby nic ale jednak jak grałem to tylko na waszym serv.
No ale rozumiem są sprawy ważne i ważniejsze happy
Był to dla mnie zaszczyt grać z wami happy
Życzę wszystkim powodzenia happy
Charlotte dnia grudzień 11 2011 23:00:13
Powiem tylko: Bu!
neon dnia grudzień 12 2011 11:41:55
Dzieki wszystkim za dobra zabawe bo to sie liczy wink do zobaczyska na innych serwerch CSS wink
Koksik dnia grudzień 12 2011 16:32:15
demolka dnia grudzień 12 2011 19:31:50
mogłeś się lepiej postarac niż w tym paincie ;p
gofer dnia grudzień 13 2011 23:20:18
[*] Kurwa nie wierze w to, na tych serwerach zaczynałem grać w CSS jeszcze na NS. Szkoda trochę. Pozdro dla CAŁEJ EKIPY!
zdun48 dnia grudzień 15 2011 16:09:00
I tak kurwa większośc z nas ma stima, więc nie ma co płakać kto grał dużo to zna wszystkich z ekipy, i tak najlepsi odeszli od gry, zostało tylko parę osób ze składu który grał ze sobą bardzo długo i prawie codziennie.
DudekPlWro dnia grudzień 19 2011 20:09:36
no nie... gdzie ja teraz bede grał?? Kozak serwer był, trzymał poziom mozna było grac dla fun'u.
Może jednak ktos pociagnie temat??
koszal dnia listopad 19 2012 09:14:43
darkos dnia styczeń 08 2013 07:56:14
Serewer był na prawdę ok , szkoda , że podjęliście taką decyzję sad .
Dodaj komentarz
Zaloguj się, żeby móc dodawać komentarze.
Oceny
Dodawanie ocen dostępne tylko dla zalogowanych Użytkowników.

Proszę się zalogować lub zarejestrować, żeby móc dodawać oceny.

Brak ocen.
Logowanie
Nazwa Użytkownika

Hasło

Zapamiętaj mnie



Rejestracja
Zapomniane hasło?
Użytkowników Online
Gości Online: 3
Brak Użytkowników Online

Zarejestrowanych Użytkowników: 3,571
Najnowszy Użytkownik: ~Wladeklecs

Dziś urodziny obchodzą:
kawka, Misiek

Ostatnio widziani:
DBoss 3
Seals 4
imp4ler14
Kennetisa21
Wladeklecs21
BigBonusFut21
Tomekaxali21
RandyThata21
posylka-iz-k...22
Uphogpede23
Shoutbox
Tylko zalogowani mogą dodawać posty w shoutboksie.

~Koksik
DATA: 24/03/2017 11:05

PGG na zawsze w naszej pamięci <3 [*] Oglądając galerie i inne rzeczy naprawdę można się zruszyć to były piękne czasy :-) Pozdrawiam wszystkich graczy, grałem na tym serwerze bardzo długo począwszy od 2008 roku do samego końca, upadku serwera. Szczególne pozdrowienia dla Banana i Adlerawache naszego serwerowego gołąbka biggrin
~szpon
DATA: 16/02/2014 12:45

gra ktos moze w War Thunder ?
~szpon
DATA: 16/02/2014 12:44

HARKOROOOOWO!
~NapoleoN
DATA: 14/02/2014 16:39

Siema po latach biggrin ciekawe czego nowego sie dowiem biggrin
~PATROL
DATA: 13/02/2014 18:28

Sieeeeema Leszcze biggrin Kurde hujnie ze juz wiekszosc z was nie gra biggrin pyknal by jakas partyjke biggrin
~speddman
DATA: 02/02/2014 22:51

ja grywam
~GTS
DATA: 31/01/2014 20:52

ja czasami gram
^Seals
DATA: 30/01/2014 23:19

Ile z was gra w CS:GO ?
~Letho
DATA: 20/01/2014 22:50

kurcze, a kiedyś tak tętniło tu życie...
~GTS
DATA: 16/01/2014 09:53

ja tez czasami wpadam ale niema prawie nikogo
~Anitka_Capoeira
DATA: 13/01/2014 23:16

Ja czasem odwiedzam, brak mi tych wariatów i serverów 4 game happy
~Letho
DATA: 08/01/2014 22:49

cofnąłby sięrazz
siemka tak poza tym, po kilku latachhappy co tam u Was?, odwiedza tu ktoś jeszcze na bieżąco?
~szpon
DATA: 27/12/2013 20:04

cofnąłby sie w czasie i zagrał na Stajni Augiasza wink
~GTS
DATA: 25/12/2013 08:14

Wesołych Świąt
~Pietnastak
DATA: 24/12/2013 10:44

Wesołych Świat happy
@smak
DATA: 14/12/2013 15:47

wątpię biggrin
~Anitka_Capoeira
DATA: 12/12/2013 18:04

Ja czekam na rekonstrukcję wszystkich serverów i ogólnie 4game team :-) Doczekam się?
~GTS
DATA: 27/11/2013 08:26

dawno nie gralem w css moze cza zaczac biggrin
~ZaQu
DATA: 26/11/2013 23:09

jeszcze strona aktywna aż się łza kreci
~ZaQu
DATA: 26/11/2013 23:09

jeszcze strona aktywna aż się łza kreci

Archiwum
Powered by eXtreme-Fusion (based on PHP-Fusion)
Designed and coded by DBoss
3113068 Unikalnych wizyt